Píše se rok 0 ArS (35 BBY). V celé Galaxii začal platit jednotný kalendář založený na kalendáři hlavní planety galaxie - Coruscantu. Rok má nyní 10 měsíců, 3 festivalové týdny a 4 prázdninové dny, tj. 369 dní celkem.
Galaktická Republika zažívá nebývale klidné období míru a relativní prosperity. V jejím čele stojí znovuzvolený kancléř Finis Valorum. Na pořádek vedle Bezpečnostních složek dohlíží řád Rytířů Jedi, sídlící v dech beroucím Chrámu v centru města. Toto klidné, harmonické místo představuje bezpečné útočiště pro členy řádu a zejména jejich nejmladší studenty – younglingy. Většina z nich si užívá bezstarostné chvíle a o svět vně zdí se příliš nezajímá. To však neplatí o Valee Miku, echanijské dívce, která svou touhu po dobrodružství a rebelského ducha vybíjí při výpravách mimo Chrám…
Coruscant, Chrám rytířů Jedi
Dnešní den byl oním dnem! Hodiny strávené pozorováním, hledáním nejschůdnějších tras a plánováním měli konečně přinést své ovoce. Doposud si se při svých útěcích nedostala daleko od Chrámu. Vždy tě buď včas někdo zastavil, nebo si všiml, že chybíš a spustila se velká pátrací akce. Po posledním dobrodružství tě navíc mistři pozorněji hlídali. Musela si počkat, až jejich ostražitost ochabne. Což se stalo přesně před dvěma týdny.
Nápad na další útěk ti vnukl zážitek z jídelny. Při snídani si nechtěně vyslechla rozhovor dvou padawanů. Oba mladíci museli za trest vypomáhat v jídelně. To ráno bylo jejich úkolem vstát těsně před svítáním a pomoct při vykládce beden se surovinami pro kuchyni. Ty dovážela speederová dodávka každé ráno čerstvé přesně v pět hodin třicet minut standardizovaného času. Během přejímky zboží bylo vozidlo odemčené a nehlídané. Nabízela se ti tak šance nastoupit a nechat se popovézt do města. V archívu chrámu sis do svého datapadu stáhla podrobný plánek budovy a vyznačila si na něm dvě nejbezpečnější a nejrychlejší cesty k přistávací rampě u kuchyně. Nicméně i tak ti trasa z pokoje k jídelně zabrala půl hodiny. Nesměla si totiž použít turbovýtah jehož pohyb by na tebe mohl upozornit dozor na chodbách. A to byl další problém. V noci chodby v křídle s pokoji younglingů, procházel některý ze starších studentů. Od večerky v osm hodin až do budíčku v půl osmé se jich na chodbách vystřídalo přesně 5. Jejich služba trvala dvě hodiny. Pouze poslední strážce měl svou směnu o půl hodiny delší. Naštěstí v ranních hodinách, obzvláště ke konci směny byl dozor již na tolik vyčerpán, že by kolem něho mohla projít bantha a ničeho by si nevšiml. Přesto bylo nutné kvůli případným zdržením vyrazit z pokoje nejdéle deset minut před pátou hodinou.
Předešlého večera si šla spát nezvykle brzo. Tvé spolubydlící se tomu z počátku divily, posléze si však řekly, že si pravděpodobně jen unavená a za tvým chováním nehledaly žádné postranní úmysly. Mimo to tě považovaly za samotářskou šprtku a příliš se o tebe nezajímaly. Pod polštář sis schovala náramkový chronometr s nastaveným buzením. Před dvěma dny si pro jistotu vyzkoušela, zda zvuk budíku neprobudí některou z dívek. Naštěstí se tak nestalo. Bylo přesně třičtvrtě na pět, když k tvým uším dolehla tlumená melodie a vytrhla tě z lehkého spánku. Poslepu si musela chronometr vypnout a nahmatat boty u postele. V oblečení si kvůli úspoře času spala a tak ti přípravy nezabraly tolik času. Nemusela sis ani dávat příliš velký pozor na hluk, jelikož Skye neskutečně chrápala. Jakmile se ujistíš, že máš vše, co sis s sebou chtěla vzít, zamíříš ke dveřím. Dlaní přejedeš po stěně v místech, kde by se měl nacházet ovladač dveří. V momentě, kdy o něj tvé prsty zavadí, zatlačíš. Dveře se se zasyčením otevřou a ty se nervózně ohlédneš za sebe. Trojice spících studentek se jen mírně zavrtí a nerušeně pokračují ve snění. Opatrně vykoukneš na chodbu a následně opustíš pokoj. Vydáš se doprava, směrem ke schodišti a dozoru. Našlapuješ tiše jako maalraas na lovu. Asi po deseti metrech se chodba stáčí do leva. Za zatáčkou se nachází křeslo a v něm pravidelně pospává hlídkující student. O jeho přítomnosti tě informuje kužel světla mířící do rohu chodby přímo před tebou. Po dobu deseti úderů srdce to místo hypnotizuješ pohledem. Protože nezaznamenáš žádný pohyb vykoukneš. Rodianský student ležel zkroucený v sedačce, zatímco zapnutá baterka spočívala na jejím opěradle. Klekneš si na všechny čtyři a tímto způsobem podlezeš světelný paprsek, skrz který prolétávali prachové částice. Jen, co se dostaneš do dostatečné vzdálenosti od padawana, vstaneš a po schodech zamíříš vstříc svému dobrodružství.
Nyní před tebou bylo rozhodnutí vybrat si, jakou cestou se dáš. První, lehčí a delší varianta znamenala přesunout se o čtyři patra níž. Poté projít halou až na konec k jídelně a kuchyni. Zde nastává ta nejtěžší část. Nepozorovaně se přes obě místnosti přesunout až na rampu. Pokud by ses rozhodla pro druhou variantu, nesestoupila bys o čtyři patra, nýbrž jen o tři. Opět by tě čekal přesun halou k balkónu, jež se nacházel přímo nad rampou a od něhož vedla úzká římsa k okapové rouře, po které bys slezla dolu. Tato cesta byla rychlejší, měla si větší šanci nepozorovaně projít, avšak byla také mnohem riskantnější a vyžadovala dobrou fyzičku.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jdeme na to. Zde je pár pokynů, kterými se musíš řídit:
-Nehraj za jiné postavy, než za tu svou
-Posuň děj o kousek napřed, ale jeho vývoj, reakce okolí či zda ti tvůj čin vyjde nebo ne určuji já
-Dodržuj pravidla a tvar příspěvku
-Nemusíš se bránit návratu do minulosti v myšlenkách, popisu okolí, pocitů
V úvodním příspěvku máš nejvíc volnosti. Můžeš zavzpomínat na uplynulá léta. Na dětství, rodinu, výcvik, nějakou nedávnou událost, cokoliv.
Máš volnou ruku pokud jde o výběr předmětů, které si s sebou vezmeš a mohli by se ti hodit (zakomponuj jejich seznam do příspěvku). Jen pozor na světelný meč. Svůj ještě nemáš. Maximálně si můžeš vzít cvičný, ale v tom případě očekávám vysvětlení, jak se ti ho povedlo propašovat z hodiny.
Hezkou zábavu
