Přihláška Sketzshock [Lance]
Napsal: 17.2.2013 16:41:54
Jméno: Drakkar Griffith
Titul: Učedník
Rasa: Feeorin
Rok narození: 1240 BBY
Planeta narození: Neznámá
Životopis postavy: Než se dostal na Akademii Sithu, žil se svojí starší nevlastní matkou na jedné z okrajových planet Galaxie. Byla sice ovládnutá Sithy, ale rozhodně si nemohl stěžovat, že se má špatně. Aniž by to mohl sám posoudit, věděl, že když se sem přistěhovali, neměli vůbec nic. Nyní měli alespoň střechu nad hlavou. A protože jeho jediná náhradní matka pracovala od rána do večera, aby uživila sebe a svého syna, Drakkar měl velice pohodové dětství. Rád si hrál venku v kopcích, provokoval kolemjdoucí a sledoval pochody sithské armády, když se náhodou poštěstilo a šli jeho oblastí. Učení v jeho životě už hrálo menší roli a nikdy neměl chuť se snažit něco dělat. Svojí budoucnost neviděl nijak dobře a dalo by se říct, že v oblasti, ve které žil, byl téměř každý smířen s tím, že bude žít do smrti v chudých podmínkách. Motivaci snažit se zde mělo opravdu málo lidí, a jedním z nejslibnějších byl právě Drakkar. Jeho sny se mu pomalu v osmi letech rozplývali a život ho naučil dospět dřív, než by měl. Narozdíl od svých sousedů, přátel a ostatních obyvatel města měl však obrovskou výhodu. To co místní viděli jako talent, nadání, možná genialitu mladého Feeorina, viděli povolaní jako Sílu. A asi to byla opět její zásluha, když procházelo několik sithských vojáků a mistrů kolem hloučky dětí a do oka jim padl Drakkar. Doba byla civilizovanější, a tak místo aby ho vzali a unesli, rozhodli se kontaktovat jeho rodinu. Matka, ač se tím nijak nechlubila, byla na straně Sithského Imperia a když jí mistr sdělil informaci, že si Drakkara odvádí (sice ho neunesli, ale to že ho tam nechají také nepřipadalo v úvahu), matce se ulevilo.
Na Akademii poprvé poznal, co je to konkurence a rivalita. Měl co dělat, aby dohnal učedníky, kteří tu studovali delší dobu, proto bylo nezbytné, aby přijal za svojí strategii, která mu bude dávat neustále výhody. Že se naučí vyrovnanou techniku, která nebude mít mnoho slabin, věděl hned jak studoval formy boje. Aby udržel krok i s bojovníky, přijal některé složky Makashi a učil se oklamat mysl protivníka. I když se nezaměřoval na hrubou sílu nebo boj s mečem, jako válečník se rozhodně neviděl. Jeho cílem bylo porazit nepřítele, jak fyzicky, tak především duševně a udělat z něj snadnou kořist. Na to všechno nemohl být sám a proto "vytvořil" skupinku učedníků, kteří si sice nijak nepomáhali, ale stáli při sobě. Když bylo potřeba, našli u sebe oporu, uvolnění a odreagování se od denních rutin výcviku.
V "tlupě statečných", jak se občas označovali, byla samozřejmě Drakkarova nejlepší kamarádka, stejně stará dívka Janeth, která přišla na akademii jen chvilku po něm. Věděl že je to trochu psychopatka, ale v jeho přítomnosti byla klidná a uvolněná. Na začátku si mysleli, že jejich vztah je něco víc než pouhé přátelství, nakonec jsou z nich přímo nejlepší kamarádi a takové pouto celé bandy, které drží všechny pohromadě. Pokud se dal někdo označit za dalšího vůdce vedle Drakkara, tak to byl Rosh. Největší rival ze skupiny, který rád soutěžil a vyhrával, vždy dodal ostatním směr, pokud tápali. Carga byl obtloustlý arkánský mladík, né moc sběhlý v boji, ale když se dostal k vedení, uměl divy. Práce s lidmi mu šla a pokud měl někdo vést třeba kuchyni nebo meziplanetární organizaci, byl to právě on. Hrubou sílou byl devaronec Fenn a i když se moc neprojevoval, jeho občas vtipné hlášky milovali všichni. Hlavně s ním nechtěl mít nikdo problém, jeho tělo bylo ukázkou všech svalů v té nejvypracovanější podobě. Tvrdý styl Juya a Djem Sa drtil ostatní učedníky s přehledem a zbraňoví mistři si ho hned oblíbili. Benjamínkem skupiny byla osmiletá holčička Kara, ve které se viděl z části sám Drakkar, když nastoupil na Akademii. Občas s ní cvičil a musel uznat, že na zbraně má talent větší než on, v Síle byla ale stále ta nejlepší Janeth, to nepopřel nikdo.
Mimo osmiletý Kary bylo všem už pomály devatenáct a po spoustě let výcviku se každý těšil na zkoušky, které přijdou. Všichni byli připraveni položit život za Imperium, přesto si řekli, že budou stále v kontaktu.
Barva čepele: Červená (vždy chtěl ale jinou než červenou)
Světelný meč: Jeden jednočepelový meč
Styl boje se světelným mečem: Hlavně Niman, útočné prvky z Makashi
Schopnosti: Základní schopnosti, postižení, jednodušší zneviditelnění a iluze
Schopnosti jako rytíř Jedi, Sith... : Chtěl by dobře umět kontrolu mysli a trochu se naučit používat blesky
Vzhled, poznámky: Kůže je zvláštní tmavé khaki barvy, jinak se dá splést s kterýmkoliv jiným Feeorinem. O pár centimetrů vyšší než dva metry, spíš neutrální sith, který není fanatický ani krvelačný, ale rozlišuje správné a nesprávné a Sílu bere jako nebezpečnou zbraň, kterou umí použít proti svým protivníkům. Má svojí hrdost, přes kterou nejede vlak, ale dokáže se domluvit a patří spíše k těm klidnějším.
Rozsah znalostí o SW: Všechny filmy, seriál Clone Wars, Darth Bane: Cesta Zkázy, série KotOR, série Jedi Knights, série Force Unleashed, a další
Odhadovaná častost hraní: Jednou za dva dny minimálně, spíš ale každý den, klidně i několikrát
Kontakt: Scishock@seznam.cz
Titul: Učedník
Rasa: Feeorin
Rok narození: 1240 BBY
Planeta narození: Neznámá
Životopis postavy: Než se dostal na Akademii Sithu, žil se svojí starší nevlastní matkou na jedné z okrajových planet Galaxie. Byla sice ovládnutá Sithy, ale rozhodně si nemohl stěžovat, že se má špatně. Aniž by to mohl sám posoudit, věděl, že když se sem přistěhovali, neměli vůbec nic. Nyní měli alespoň střechu nad hlavou. A protože jeho jediná náhradní matka pracovala od rána do večera, aby uživila sebe a svého syna, Drakkar měl velice pohodové dětství. Rád si hrál venku v kopcích, provokoval kolemjdoucí a sledoval pochody sithské armády, když se náhodou poštěstilo a šli jeho oblastí. Učení v jeho životě už hrálo menší roli a nikdy neměl chuť se snažit něco dělat. Svojí budoucnost neviděl nijak dobře a dalo by se říct, že v oblasti, ve které žil, byl téměř každý smířen s tím, že bude žít do smrti v chudých podmínkách. Motivaci snažit se zde mělo opravdu málo lidí, a jedním z nejslibnějších byl právě Drakkar. Jeho sny se mu pomalu v osmi letech rozplývali a život ho naučil dospět dřív, než by měl. Narozdíl od svých sousedů, přátel a ostatních obyvatel města měl však obrovskou výhodu. To co místní viděli jako talent, nadání, možná genialitu mladého Feeorina, viděli povolaní jako Sílu. A asi to byla opět její zásluha, když procházelo několik sithských vojáků a mistrů kolem hloučky dětí a do oka jim padl Drakkar. Doba byla civilizovanější, a tak místo aby ho vzali a unesli, rozhodli se kontaktovat jeho rodinu. Matka, ač se tím nijak nechlubila, byla na straně Sithského Imperia a když jí mistr sdělil informaci, že si Drakkara odvádí (sice ho neunesli, ale to že ho tam nechají také nepřipadalo v úvahu), matce se ulevilo.
Na Akademii poprvé poznal, co je to konkurence a rivalita. Měl co dělat, aby dohnal učedníky, kteří tu studovali delší dobu, proto bylo nezbytné, aby přijal za svojí strategii, která mu bude dávat neustále výhody. Že se naučí vyrovnanou techniku, která nebude mít mnoho slabin, věděl hned jak studoval formy boje. Aby udržel krok i s bojovníky, přijal některé složky Makashi a učil se oklamat mysl protivníka. I když se nezaměřoval na hrubou sílu nebo boj s mečem, jako válečník se rozhodně neviděl. Jeho cílem bylo porazit nepřítele, jak fyzicky, tak především duševně a udělat z něj snadnou kořist. Na to všechno nemohl být sám a proto "vytvořil" skupinku učedníků, kteří si sice nijak nepomáhali, ale stáli při sobě. Když bylo potřeba, našli u sebe oporu, uvolnění a odreagování se od denních rutin výcviku.
V "tlupě statečných", jak se občas označovali, byla samozřejmě Drakkarova nejlepší kamarádka, stejně stará dívka Janeth, která přišla na akademii jen chvilku po něm. Věděl že je to trochu psychopatka, ale v jeho přítomnosti byla klidná a uvolněná. Na začátku si mysleli, že jejich vztah je něco víc než pouhé přátelství, nakonec jsou z nich přímo nejlepší kamarádi a takové pouto celé bandy, které drží všechny pohromadě. Pokud se dal někdo označit za dalšího vůdce vedle Drakkara, tak to byl Rosh. Největší rival ze skupiny, který rád soutěžil a vyhrával, vždy dodal ostatním směr, pokud tápali. Carga byl obtloustlý arkánský mladík, né moc sběhlý v boji, ale když se dostal k vedení, uměl divy. Práce s lidmi mu šla a pokud měl někdo vést třeba kuchyni nebo meziplanetární organizaci, byl to právě on. Hrubou sílou byl devaronec Fenn a i když se moc neprojevoval, jeho občas vtipné hlášky milovali všichni. Hlavně s ním nechtěl mít nikdo problém, jeho tělo bylo ukázkou všech svalů v té nejvypracovanější podobě. Tvrdý styl Juya a Djem Sa drtil ostatní učedníky s přehledem a zbraňoví mistři si ho hned oblíbili. Benjamínkem skupiny byla osmiletá holčička Kara, ve které se viděl z části sám Drakkar, když nastoupil na Akademii. Občas s ní cvičil a musel uznat, že na zbraně má talent větší než on, v Síle byla ale stále ta nejlepší Janeth, to nepopřel nikdo.
Mimo osmiletý Kary bylo všem už pomály devatenáct a po spoustě let výcviku se každý těšil na zkoušky, které přijdou. Všichni byli připraveni položit život za Imperium, přesto si řekli, že budou stále v kontaktu.
Barva čepele: Červená (vždy chtěl ale jinou než červenou)
Světelný meč: Jeden jednočepelový meč
Styl boje se světelným mečem: Hlavně Niman, útočné prvky z Makashi
Schopnosti: Základní schopnosti, postižení, jednodušší zneviditelnění a iluze
Schopnosti jako rytíř Jedi, Sith... : Chtěl by dobře umět kontrolu mysli a trochu se naučit používat blesky
Vzhled, poznámky: Kůže je zvláštní tmavé khaki barvy, jinak se dá splést s kterýmkoliv jiným Feeorinem. O pár centimetrů vyšší než dva metry, spíš neutrální sith, který není fanatický ani krvelačný, ale rozlišuje správné a nesprávné a Sílu bere jako nebezpečnou zbraň, kterou umí použít proti svým protivníkům. Má svojí hrdost, přes kterou nejede vlak, ale dokáže se domluvit a patří spíše k těm klidnějším.
Rozsah znalostí o SW: Všechny filmy, seriál Clone Wars, Darth Bane: Cesta Zkázy, série KotOR, série Jedi Knights, série Force Unleashed, a další
Odhadovaná častost hraní: Jednou za dva dny minimálně, spíš ale každý den, klidně i několikrát
Kontakt: Scishock@seznam.cz