Přihláška Neodar (Pear)

Zde vytvořte svou přihlášku pro vstup do daného období.

Moderátor: Moderátoři

Zamčeno
Uživatelský avatar
Neodar
Učedník
Učedník
Příspěvky: 4
Registrován: 21.6.2009 16:43:12

Přihláška Neodar (Pear)

Příspěvek od Neodar »

Jméno: Ash Neodar

Titul: Učedník

Rasa: člověk

Věk: 17 let

Planeta narození: Korriban - narozen poblíž akademie

Životopis před příchodem postavy do řádu: Už jako malý jsem poslouchal příbehy starých o dávném přistání temného Jedi na naší planetě. O tom jak zaujal náš lid a dal tak vzniknout Sithskému impériu. Když mi byly 4 roky, poprvé jsem použil sílu, která mě ovládla a dostala do krvežíznivého stavu, ve kterém jsem zabil vlastního bratra. Tento incident neušel pozornosti Temných Jedi, kteří mě už za několik dní vzali do akademie. V akademii jsem strávil následujících 12 let, a ještě stále si nemyslím že přišel můj čas. Studuji abych až jednou vyjdu z akademie dokázal všem, že jsem Někdo. Během studia jsem si nechal vytvořit zvláštní tetování kolem levého oka, díky němuž mohu vycítit sílu (zornička toho oka je červená), zatím však jen tu proudící v mém těle, dokážu ji soustředit do určitého místa v těle a vyslat odtamtud menší vlnu.

Barva čepele: Červená

Světelný meč: Jednoduchý, s jednou čepelí

Styl boje se světelným mečem: Makashi/Ataru

Schopnosti: Ovládáni síly ve svém těle, pohazování menšími předměty, bersekr (ve vypjatých situacích)

Schopnosti jako rytíř jedi, sith... : Ovládat berserkra, Pohyb většími předměty, zděšení nepřatel, silový blesk

Poznámky: Průměrný, 180 cm vysoký muž. Nijak výrazný, snad jen tetování kolem levého oka, tmavé, středně dlouhé vlasy přehozené přes levé oko. Výrazné obličejové rysy a přísný výraz.

Kontakt: Halfar15@seznam.cz

Volba období: Mandalorianské války
Naposledy upravil(a) Neodar dne 21.6.2009 17:50:12, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
Pear
Temný Jedi
Temný Jedi
Příspěvky: 2233
Registrován: 31.12.2007 18:03:02
Uruguay

Příspěvek od Pear »