YT-700
Výrobce: Corellian Engineering Company
Typ: frachťák
Vznik: cca 60 BBY
Cena: 18 000 kreditů (použitý)
Délka: 21,7 m
Rychlost v atmosféře:: 600 km/h
Hypepohon: třída 2
Štíty: ano
Výzbroj: laserové dělo
Výbava: ---
Posádka: 1
Cestující: 4
Náklad: 75 tun
Zásoby: 2 měsíce
Za vznikem YT-700 stojí úspěch YT-450a, prvního modelu série YT. Samotná YT-700 byl jedním z prvních modelů série YT.
Loď byla nejrozšířenější před občanskou válkou.
YT-1200
Výrobce: Corellian Engineering Company
Typ: frachťák
Vznik: cca -- BBY
Cena: ---
Délka: 35 m
Rychlost v atmosféře:: -- km/h
Hypepohon: ano?
Štíty: ano
Výzbroj: laserové dělo
Výbava: 2x unikový modul
Posádka: 4
Cestující: 4
Náklad: 75 tun
Zásoby: -- měsíce
YT-1200 posloužil jako základ pro vznik lodě 3-Z od NovaDrive. Loď byla 35 metrů dlouhá, težce opancéřována a se slabými štíty.
YT-1210
Výrobce: Corellian Engineering Company
Typ: frachťák
Vznik: cca 33 BBY
Cena: ---
Délka: 35 m
Rychlost v atmosféře:: 800 km/h
Hypepohon: ano
Štíty: ano
Výzbroj: 1x laserové dělo
Výbava: --
Posádka: 2, pilot a střelec
Cestující: 4
Náklad: 100 tun
Zásoby: 2 měsíce
YT-1200 byl nejvyráběnější lodí Corellian Engineering, před nástupem YT-1300. Loď byla velmi populární až do občanské války, avšak chybělo ji něco z vybavení YT-1300 a byla rovněž pomalejší.
YT-1250
Výrobce: Corellian Engineering Company
Typ: frachťák
Vznik: cca 33 BBY
Cena: 120 000 kreditů
Délka: 35 m
Rychlost v atmosféře:: -- km/h
Hypepohon: třída 2
Štíty: ano
Výzbroj: 1x dvojhlavňové laserové dělo
Výbava: --
Posádka: 2, pilot a střelec
Cestující: 5
Náklad: 80 tun
Zásoby: -- měsíce
Loď byla používaná i za občanské války piráty, pašeráky, kurýry a nájemnými lovci.
půdorys lodě
YT-1300
Výrobce: Corellian Engineering Company
Typ: frachťák
Vznik: 72 BBY
Cena: 100 000 kreditů
Délka: 34,75 m
Rychlost v atmosféře:: 800 km/h
Hypepohon: třída 2
Štíty: ano
Výzbroj: 2x laserové dělo ve věži
Výbava:2x únikové moduly
Posádka: 2, minimálně 1
Cestující: 6
Náklad: 100 tun
Zásoby: 2 měsíce
YT-1300 byl jedním z nejznámějších a nejpopulárnějších výrobků Corellian Engineering. Způsobil doslova revoluci v mezihvězdném dopravním průmyslu bezpříkladným použitím modulární konstrukce. Celá loď tak mohla být upravena do nových konfigurací dle požadavků majitele. YT-1300 byl spolehlivý, odolný, snadno upravitelný a populárí mezi kapitány.
Stejně jako všechny modely série YT má taliřovitý tvar a externí kokpit. Kokpit mohl být nainstalován na třech místech, pravobok, levobok a uprostřed.
Statisíce YT-1300 bylo v provozu až do roku 40 ABY.
Loď byla prodávána ve dvou konfiguracích. Pro posádku YT-1300p a pro náklad YT-1300f. V konfiguraci pro posádku mohl převézt až 11 lidí za cenu zmenšení nákladového prostoru. V konfiguraci pro nákladuvezl jen posádku, ale zato ohromné množství nákladu. Objevila se i třetí varianta YT-1300fp, nabízející optimální řešení pro přepravu nákladu, tak i osob.
Samotné dělení na konfigurace zaniklo krátce po vzniku Impéria.
Konfigurace YT-1300 se mohla týkat i vnějšku lodě, třeba přidáním externích nákladových modulů, které umožňovali přepravit dlších 100 tun nákladu.
YT-1300 byl používan jako dopravní a nákladní loď od konce staré republiky, až do vzniku galaktické federace svobodných aliancí obchodníky, piráty a jinými skupinami vyjma Impéria.
půdorys YT v konfiguraci YT-1300f a YT-1300p
YT-1760
Výrobce: Corellian Engineering Company
Typ: frachťák
Vznik: cca 30 BBY
Cena: -- kreditů
Délka: 20 m
Rychlost v atmosféře:: 990 km/h
Hypepohon: třída 1
Štíty: standartně ne, jen jako upgrade
Výzbroj: standartně ne, upgradováno nejčastěji na 2x věž s čtyřhlavňovým laserovým dělem
Výbava: --
Posádka: 2, minimálně 1
Cestující: 8
Náklad: 10 tun
Zásoby: 2 měsíce
YT-1760 vznikl v době bitvy o Naboo a vznikl jako vyřešení nedostatků předchozích sérií.Byl sice rychlejší jak v normálním tak i v hyperprostoru, ale byla značně snížená nákladní kapacita i obrana lodě.
Jeji trup byl nejen slabší, ale měl i malý nákladový prostor, který se ještě snížil instalací generátoru štítů. YT-1760 byla naštěstí snadno modifikovatelná jako jiné série. Často bylo nepohodlné ubytovací prostory nahrazeny komfortnějšími, co snížilo přepravní kapacity z 8 na 4 cestující.
YT-1760 byly populární mezi nezávislými obchodniky, avšak díky vyšším provozním nákladům byly YT-1760 v občanské válce sešrotovávány.